A-laget i Obos cup finale

Publisert 31.10.2017 kl.9.17

Parallelt med sesongens seriespill har deltakelse i Obos cup (Oslo mesterskapet) stått på agendaen og søndag 5. november er det duket for finale mot Høvik inne i Vallhall.

A-laget i Obos cup finale

Nordstrands herre A-lag har i år spilt i det som kan kalles tidenes tøffeste 4.divisjons avdeling i Oslo, og ble imponerende nok nummer 2, kun 6 poeng bak KFUM 2 som i de fleste kamper benyttet seg av flere spillere fra 2.divisjon for å sikre seg opprykket.

Så her kommer oppfordringen fra A-lags gutta til alle spillere, trenere, supportere av Nordstrand og ikke minst alle andre med Nordstrand i hjertet;

Møt opp i Vallhall søndag 5. november og støtt gutta i jakten på pokal. Avspark er kl. 17:45 og vi håper å se en stor supporterskare i Nordstrands tøy… klarer vi 200?

PS!  Vi oppfordrer også til å svinge innom Vallhall allerede lørdag 4. da vårt G13-lag spiller OBOS cup finale mot Vålerenga kl. 10.40!

Heia Nordstrand!