A-laget forbereder ny sesong

Publisert 23.11.2018 kl.1.22

Hovedtrener Thomas Holm forteller litt om hvordan ting ser ut før oppstart mandag 26. november.

A-laget forbereder ny sesong

Vi merker at det er stor interesse for å prøvespille for Nordstrand IF nå. Vi har allerede signert 3 fra juniorstallen i Vemund, Mikkel og Fouad og vi kommer til å jobbe med å signere de vi ønsker å ha med videre fra stallen i år både på A- og Rekruttlag.

Stammen i laget ønsker vi selvfølgelig å beholde, og vi jobber som alle andre klubber med å forsterke oss. Jeg ser for meg 6-8 spillere inn, men skal noen komme med i troppen her må det være spillere vi tror kan heve laget og de må være innstilte på å trene mye og utvikle seg.

A-lagssiden kan du fortløpende følge med på nysigneringene våre.

Fasilitetene her er blant de fineste i Oslo så alt ligger til rette for gutta. Vi har fått på plass keepertrener Oskar Wardzala og Ola Nyhus er med videre og vi jobber med å få på plass en trener til. Vi er også veldig spente på avdelingen som kommer nå i begynnelsen av desember.

Perioden fra mandag 26. november til 13. desember er det åpent for prøvespill, og ved oppstart i januar ønsker vi å ha satt stallen og bruke tid på de vi har her.

Vi gleder oss til ny sesong!