A-laget Damer topper tabellen

Sist oppdatert 22.05.2019 kl.11.33

Damelaget vår har gjort sine saker godt i seriestarten og topper 4. divisjon etter fire seire og en uavgjort.

A-laget Damer topper tabellen

Laget består av spillere i alderen 17-35 år og er en fin miks av rutinert spillere med lang erfaring og unge ivrige spillere med ambisjoner om å nå langt. Laget har mange gode enkeltspillere som sammen blir veldig bra og alle har lyst til å se hvor langt de kan nå, og være gode forbilder for de yngre spillerne i klubben.

Det nyetablerte laget gjorde en god fjorårssesong og hovedtrener Joao Vitor har tro på at jentene får en god sesong også i år;

"Vi har blitt bedre og jentene jobber målrettet og ønsker å bli bedre for hver dag. Vi ønsker å ha det gøy samtidig som vi vil ønsker å spille god fotball og bite fra oss mest mulig. Vi har startet sesongen bra og jeg håper vi kan avslutte sesongen der vi ligger i dag, på toppen:)"

Resultater de siste 5 kampene:
Nordstrand - Hasle-Løren 4-0
Kjelsås - Nordstrand 2-3
Nordstrand - Lambertseter 1-1
Manglerud Star - Nordstrand 1-2
Vålerenga-Nordstrand 1-2

Til søndag skal Oldenborg prøve seg på Niffen kl 18.30, håper vi sees!