2015-kullet er i gang

Publisert 27.08.2020 kl.13.16

På mandag hadde våre aller yngste sin første fotballtrening

2015-kullet er i gang
Stor stas med eldre jentespillere som trenere. Her i øvelsen "Krabbe"

Gutter og jenter født 2015 hadde sin første fotballtrening på mandag. Treningen ble ledet av Madeleine med hjelp av flotte ungdommer fra Jenter 04/05 og 06/07. Simon tok med seg foreldre inn i Arenaen og holdt et informasjonsmøte.

Underveis i treningen fikk barna testet ut koordinasjonsløype med skudd, sjef over ball-øvelser og spill 3 mot 3. Det virket som barna storkoste seg og vi håper de gleder seg til neste trening.
Neste trening er mandag kl. 17:00. Hvis du gikk glipp av forrige trening er det ingen problem å delta på neste. Send i så fall en mail til [email protected] slik at vi har oversikt over hvem og hvor mange som kommer. Dersom du er innstilt på å bidra som trener tar vi gjerne en mail på det også.

Koordinasjonsløype med skudd

Ballidrett for 2015-årgangen vil fortsatt foregå på onsdager. Vi håper så mange som mulig ønsker å delta både på Ballidrett og fotball.