Flotte hedersprisvinnere

Publisert 09.05.2019 kl.13.21

Det ble delt ut flere utmerkelser på årets generalforsamling.

Flotte hedersprisvinnere
Et lite knippe av prisvinnerne; Madeleine Valø, Hege Bøhm Ottar, Siri Lader Bruhn, Vegard Holm og David Aarstein.

Vi gratulerer de fantastiske vinnerne av hedersutmerkelsene. Her kan du lese juryens begrunnelse.

Bronsemerket

Atle Thorsell
Atle har gjennom flere år vært trener og sterkt engasjert i fotballen. Han har vært hovedansvarlig for Gutter 2009 siden 2015, og har de to siste årene også sittet som sportslig leder og styremedlem i fotballgruppa. Hans «passion» for fotballen har mang en fotballspiller på Nordstrand fått nyte godt av!

Vegard Holm
Vegard er oppvokst på Nordstrand, og tråkket sine barnesko i Nordstrandhallen. Han har gått gradene som spiller i NIF, og var sisteskanse på laget som spilte i eliteserien på nittitallet. Vegard har alltid vært engasjert i klubben, og har bidratt på mange fronter. De siste årene har han vært dedikert keepertrener for våre aldersbestemte årganger. Samtidig har han nå sittet to år i Sportslig Utvalg, og har ansvaret for å styre seniordelen av håndballgruppa. Han er målrettet, ambisiøs og pålitelig, og håndballgruppa håper Vegard beholder engasjementet sitt i mange år framover.

Hege Bøhm Ottar
Hege har sterke håndballfaglige ferdigheter, noe hun har vist gjennom arbeidet hun i mange år har lagt ned for årgangene hun har vært hovedtrener for. I tillegg har hun et sterkt sosialt engasjement, og bruker mye tid på å legge til rette for at de unge idrettsutøverne skal oppleve trivsel og samhold også utenfor treningsarenaen. Hege bidrar også sterkt ved ulike arrangementer i regi av klubben, og har vært medlem av Sportslig Utvalg.

Sølvmerket

Siri Lader Bruhn
Siri har vært en svært viktig ressurs for NIF Håndball, gjennom deltakelse i håndballstyret i 4 år, samt årgangsansvarlig for G2006 minst like lenge. Hun har de siste årene vært kontinuitetsbæreren for den administrative siden av NIF Håndball. Siri har lagt ned et svært viktig arbeid for håndballgruppa, og er hjernen bak den nye organiseringen som er etablert i håndballgruppen.

Ola Hobber Nilsen
Se https://nordstrand-if.no/solvmerke-til-ola-hobber-nilsen

David Aarstein
David har vært aktiv i Nordstrand Idrettsforening siden 2004, både gjennom engasjement som trener, lagleder, styremedlem i fotballgruppa og til sist styremedlem i Hovedstyret. Davids økonomikunnskap og oversikt har i periodene han har sittet i styret vært viktige for å holde den gode kursen Nordstrand Idrettsforening nå er inne på.

Gullmerket

Pål Fritsvold
Se https://nordstrand-if.no/triathlon/gullmerket-til-pal-fritsvold

Christian H. Johansen
Christians delaktighet og innsats gjennom en årrekke kvalifiserer i aller høyeste grad til en hedersbevisning! Han var en av hovedpersonene bak etableringen av Allsportgruppen i idrettsforeningen for mer enn 10 år siden. Christian har vært en essensiell bidragsyter gjennom mange år til å gjøre Allsportgruppen til en av de mest veldrevne og attraktive gruppene innenfor sin sjanger i hele Norge. Allsportgruppen tiltrekker seg medlemmer fra langt utover vårt nærmiljø takket være det gode miljøet som Christian har vært en viktig utvikler av. Christian er engasjert, kunnskapsrik, positiv og løsningsorientert, og har det vi kan kalle for «Hjerte for hele Nordstrand»

Påsanprisen

Prisen ble tildelt Madeleine Valø, egen artikkel kommer

Et stor gratulasjon til dere alle!