Ta kontakt hvis du er født i 2000 eller 2001 og ønsker å prøvetrene med oss!

Martine på samling

Publisert 22.02.2015 kl.22.06

Vi gratulerer Martine med flott spill på Damelaget for tiden og med uttaket til juniorsamlingen i helgen.

Martine på samling
Martine i aksjon i bortekampen mot Stabæk der hun gjør 6 mål.

Martine har gjort en flott entré på Damelaget denne sesongen med bånn gass både forover og bakover. Hun ligger på 5. plass på Nordstrands skåringsstatistikk med 33 mål på 16 kamper og er en viktig brikke i laget.

Både Emilie og Celina har også fått sine uttak, men foreløpig har det blitt lite spilletid og ingen mål - men det kommer helt sikkert!!

Juniorsamling
Martine har denne helgen også vært på samling med Juniorjentene (LK96), med trenerne Jeanette Nilsen og Tore Johannessen. Det er en fellessamling med Håndballjentene og Rekruttjentene. Samlingen har vært denne helgen, fra 19.-22. februar, i Drammen.

Gratulerer også til Emilie som var tatt ut som reserve til samlingen.

Her kan du se hele uttaket.

Stå på videre alle sammen!