Damelagets første hjemmekamp

Publisert 12.09.2015 kl.11.48

Søndag 13. september klokken 18 spiller Nordstrand sin første hjemmekamp. Ta på blått og hvitt og kom gratis inn!

Damelagets første hjemmekamp

Søndag spiller damelaget sesongens første hjemmekamp i årets GRUNDIGliga, mot Sola. Etter tap i serieåpningen trenger de all hjelp de kan få fra tribunen!

De ønsker å ta et klubbfoto av alle håndballagene i Nordstrand IF samlet. Målet er å få med alle spillere fra alle lag og fra alle årsklassene. Alle medlemmer i håndballgruppa inviteres derfor til KICKOFF i Bjørnholthallen søndag 13. september kl. 16.30.

I tillegg til klubbfotografering blir det aktiviteter i regi av samarbeidspartneren DNB i hallen fram mot kampstart. Nordstrandskolenes musikkorps vil være til stede, og det vil bli salg av mat og drikke.

Håpet er at alle Nordstrand IFs håndballspillere tar på seg drakt eller blått/hvitt og kommer til Bjørnholthallen for å skape en god ramme rundt kampen!

Alle spillere og trenere som har på seg nordstrandsfarger vil også få gratis inngang på årets første hjemmekamp.

Tidsplan:
16.45: Fotografering