Herrelaget tilbake på vinnersporet

Publisert 04.11.2018 kl.12.33

Herrelaget tilbake på vinnersporet etter seier mot Vestli

Herrelaget tilbake på vinnersporet
Dagens spiller blir Ørjan med 5 kasser og som alltid, sterkt forsvarsarbeid. (Bilde er tatt av fotograf Paul Fekjær)

Herrelaget tilbake på vinnersporet !

Vi skriver lørdag den 14.11 og nok en match! Etter fadesen mot Fjellhammer, fikk vi sjansen til å heve oss mot Vestli.

Til tross for stadige skader og annet øvrig fravær, møtte et gira Nordstrand lag opp i Linderudhallen for å kjempe om 2 poeng mot tabelljumboen Vestli.

Etter svingende prestasjoner i begge ender av parketten tar vi med oss en (noe svak) 1-målsledelse i garderoben til pause. Vi spiller oss opp vesentlig i 2.omgang og leder på det meste med 8 kasser. Vi ror i land begge poengene med seier 28-34, og sier oss fornøyd med seier på en dag hvor det svinger litt. I denne kampen fikk vi rullert godt på laget, og samtlige fikk spilletid.

Vi vil også rette en stor takk til vår supportere som har startet med å komme på våre bortekamper denne sesongen.

Vi tar med oss det positive videre inn mot kampen som vi har mot Ski onsdag 14.nov Kl: 18.00 i Nordstrand Arena og vi håper å se mange av dere komme å heie/støtte herrelaget i denne kampen.

Lødagens spiller blir Ørjan med 5 kasser (rekord), og som alltid, sterkt forsvarsarbeid.

Klikk her for artikkel om kampen fra Nordstrand blad