Herrelaget + Kraft Digitalprint AS = Sant

Herrelaget + Kraft Digitalprint AS = Sant

1kraft-digitalprint-negativ

Herrelaget har fått en ny samarbeidspartner

" Kraft Digitalprint AS "

Din samarbeidspartner innen trykksaker!

Kraft Digitalprint AS er et digitaltrykkeri like ved Ryenkrysset i Oslo - fem minutters kjøring fra Oslo sentrum. Vi ble etablert i august 2000 som et av de første heldigitale trykkeriene. Vår styrke er erfaring, lav pris, god kapasitet og rask levering!

Vi leverer alle typer trykksaker - fra visittkort til plakater, og alt imellom. Trenger du hjelp med utforming og layout kan vi også hjelpe deg med det - til en brøkdel av prisen du må betale på et reklamebyrå.

Forfatter i magen? Lever manus og vi trykker boka di for deg! Store og små opplag, og vi skaffer boka et ISBN-nummer. Innbundet eller med softcover. Kontakt oss for priser!

Fotograf? Vi kan trykke på lerret for innramming, eller lage billedbøker / kalendere av dine digitale bilder.

Vi er alltid utstyrt med de beste maskinene.

Epost: [email protected]