Herrelaget forsatt ubeseiret og på tabelltopp

Sist oppdatert 04.10.2018 kl.0.13

Vår eminente kaptein, Jomar Lennart Johnset, sto igjen frem som en sterk leder.

Herrelaget forsatt ubeseiret og på tabelltopp

Herrelaget forsatt på tabelltopp.

Det ble en svært spennende og tett kamp mot Haslum IL i Nordstrand Arena onsdag den 03.10!

Til tross for høyt tempo, bra spill av flere av gutta våre gikk det litt i stå denne gangen. Men Haslum IL klarte ikke å stoppe Nordstrand galoppen og kampen endte til slutt 26-25 i vår favør.

Vår eminente kaptein, Jomar Lennart Johnset, sto igjen frem som en sterk leder og fikk styrt opp spillet slik at vi går av med seieren til slutt.

Nå ser vi frem til ny kamp mot Kolbotn på bortebane onsdag 10. oktober før vi tar imot Fjellhammer hjemme lørdag 20. oktober kl. 17.00

Nordstrandkara vil rette en stor takk til alle som møtte opp og til gutta fra 2006 som stilte som moppere.

En spesiell takk rettes også til Frognerkilen catering AS som leverer mat til Nordstrandkara før hjemmekampene.