Publisert 10.10.2018 kl.23.20

Vår eminente målvakt, Jesper Smedsgård Sundal gjorde livet surt for Kolbotn i 2 omg. Og noterte seg også for et mål i denne kampen.

Bilde av fotograf Paul Fekjær

Herrelaget forsatt på tabelltopp med 6 seire av 6 mulige.

I dag var det bortekamp mot Kolbotn. Coach Foxy hadde på forhånd bestemt at Herrelaget skulle starte med en ny bakspillerformasjon bestående av: Martin, Tim og Steffen. Gutta kom godt i gang og ledet på det meste med tre mål. Men så mister vi konsentrasjonen og går til pause med 14-14. Etter pausen gjøres det noe justering/grep og etter 10 minutter ut i 2 omg. Setter Nordstrandkara i gang Nordstrandgaloppen, setter 7 kasser på rappen, da var takk og farvel til Kolbotn som rett å slett gikk tomme. Nordstrand kontrollere kampen inn de siste 20 min. og vinner fortjent 22-33. Nordstrand viser igjen at bredden i troppen er bra. Ekstra gøy er det at Herman fra 2002, Erik og Martin fra 2001 kullet forsetter å ta steg for steg. Dette kan bli viktig når det er mange kamper og tøffe motstandere som står igjen i denne sesongen. Alle 16 spillere var på banen og bidro til denne seieren.

Nå ser vi frem til ny kamp mot Fjellhammer hjemme lørdag 20. oktober kl. 17.00 i Nordstrand Arena og Nordstrandkara håper å seg deg heie på tribunen