Innmelding av spilleren er viktig

Publisert 29.10.2018 kl.14.53

Det er veldig viktig at alle spillere blir innmeldt i klubben slik at de er dekket av lagsforsikringen ved eventuell skade.

Innmelding av spilleren er viktig

Forsikring
Alle barn som spiller håndball i NIF blir automatisk medlem av forsikringen til Norges Idrettsforbund når de er meldt inn i klubben og medlemskontingen er betalt. Dette gjelder for barn under 13 år. (Samme regler gjelder for de som spiller fotball i NIF under 13 år).

Her finner du INNMELDINGSSKJEMA.

Faktura senes ut på epost, så det er viktig at klubben har korrekt adresse. Kun én e-post adresse blir registret per spiller.

Har du ikke mottatt trenings- eller medlemsavgiften, ta kontakt med Anne Mette (foreldrekontakt) eller direkte med kontoret.

Hvis dere har andre spørsmål er det bare å ta kontakt med oss. Du finner kontaktinfo under Kontakt oss i menyen.

Vi snakkes!