Kickoff - seriestart

Publisert 11.04.2016 kl.21.52

Onsdag 13. april dropper vi trening og samler jentene til et hyggelig før-sesong-arrangement

Kickoff - seriestart

For å markere at seriesesongen er like om hjørnet, dropper vi trening og samler alle jentene på laget til et aldri så lite før-sesong-arrangement.

Vi kommer til å snakke med jentene om det som skal skje framover på laget, og hvordan de synes det er å være med på fotballen. Vi legger opp til gøy og moro, og kanskje blir det en aldri så liten mimrefilm eller to. Ikke helt i boks ennå, men vi forsøker å få noen gjester til å komme for å bli kjent med jentene våre....

Anette (Mille) og Vibeke (Nora S) ordner med mat og drikke, så det er fullt mulig å droppe middagen den dagen.

Arrangementet finner sted på Skullerud skole. Vi sørger for transport.

Jentene møter opp på Niffen senest klokka 17:45. Retur til Niffen klokka 20:30.

Vi regner med fullt oppmøte, men skulle det IKKE passe, vennligst gi beskjed til [email protected].