Lyst til å spille fotball i Nordstrand?

Publisert 21.12.2015 kl.17.19

Nordstrand IF fotball har egen årgang for jenter født i 2005. 25 jenter er med, og det er fortsatt plass til flere. Så hvis du har en datter som er interessert, er hun hjertelig velkommen til å prøve seg.

Lyst til å spille fotball i Nordstrand?
Fra Nordstrand Cup oktober 2015
Å spille fotball er gøy. Det gir mestringsopplevelser og muligheter til utvikling. Fotball er sosialt og knytter vennskapsbånd. For trenerne på NIF Fotball 2005 er det å bygge lagfølelse en viktig rettesnor i alt vi gjør.
Her er litt av det vi er med på:
  • Vi trener hele året - med pause i juli og desember
  • Vi spiller seriekamper fra mai til september
  • Vi er med på flere cuper gjennom sesongen
  • Vi er med på jentedagen i Nordstrand, som samler jenter fra alle klubbens årganger to ganger i året
  • Sosiale arrangementer (sommeravslutning, juleavslutning)

Ett av høydepunktene i 2015 var Arvika Cupen - en overnattingscup i det store utland. Ny tur planlegges i 2016.

Har du en datter som har lyst til å spille fotball i Nordstrand? Da er hun hjertelig velkommen til å prøve seg. Ta gjerne kontakt på [email protected] først - eller møt opp på trening og ta kontakt med en av trenerne.

En - to - tre - forbi

img_4857Best friends forever

10img_4854Fra vennskapscupen i august 2015 - der vi samlet 130 jenter fra 7 forskjellige klubber på Niffen