Nordstrand IF Akademi

Sist oppdatert 23.11.2014 kl.20.48

Nordstrand IF Akademi er et tilbud fra klubben til jenter som har lyst til å ha noen ekstra treninger med høyt kvalifiserte trenere inne i Manglerudhallen.

Nordstrand IF Akademi

Nordstrand IF ønsker å fortsette med de to siste års akademisuksess inne i Manglerudhallen. I november ønsker klubben å gi jentene som er født 2005 og 2006 mulighet for en ekstra kvalitetstrening inne i Manglerudhallen sammen med jentekoordinator Madeleine Valø.

Hovedinnholdet i treningene vil variere mellom følgene temaer:

• Teknikk
  • Motorikk / Agility / koordinasjon
  • Pasning
  • Spill - Motspill

Akademiet har i år 10 ledige plasser. I og med at det er så begrensede antall plasser er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder.

Mandager klokken 1730-1900 fra 3. november.

Pris: 700,- kroner per spiller for hele perioden, 4 økter. For dette får man treninger i stabile forhold inne i Manglerud/Star Hallen med høyt kvalifiserte trenere.

Bindende påmelding sendes til [email protected]

Husk navn på deltaker, foresatte, mobilnummer til minst en av foreldrene når dere sender mail om påmelding.

Hovedansvarlig for opplegget vil være Per Inge Jacobsen, sportssjef og A-lagstrener i NIF.