Kickoff 2016

Publisert 10.01.2016 kl.22.00

Årets kickoff gikk av stabelen torsdag 7. januar.

Kickoff 2016

Kvelden startet med pizza og brus før Lars ønsket velkommen. Laget teller nå 26 jenter og alle var på plass. Laget har i tillegg fått på plass et team av hjelpetrenere og disse ble presentert.

fotballkickoff-2016-001

Lars intervjuet Fride Bakken om veien fra jentefotball til toppseriespill. Fride var trener for jentene den første sesongen.

1fride

Sigbjørn snakket om hva som kjennetegner laget vårt. Hvilke verdier har vi og hva betyr de?

Våre ambisjoner og mål for sesongen:
1. Utvikle vår spillestil
2. Minst like stor fremgang som forrige sesong
3. Ha det gøy

Deretter var det klart for fotballfaglig konkurranse ved hjelp av Kahoot. Stor stemning og veldig gøy. Astrid gikk seirende ut av konkurransen og fikk premien.

kahoot

Da var det klart for kveldensoverraskelse.
Et hvert fotballag har sin supportersang og i løpet av januar skal jentene i studio og spille inn sin!
Så her er det bare å øve slik at teksten sitter til innspillingen. (Foreldre har litt lengre tid til øving, men bør være i stand til å synge sangen ved sesongstart.)

Til slutt fikk jentene utdelt hver sin bag med initialer, sponset av Miko Trading. Trøye og shorts sponset av Flisekompaniet, samt drikkeflaske sponset av Coop.

januar-2016-500

Vi ønsker jentene lykke til med en ny sesong!