Skeid 9'er cup

Publisert 08.10.2015 kl.8.59

Skeid 9'er cup

Da er kampoppsettet for Skeid Cup klart. Dette er en ren turnering for Jenter-03 årgangen. Hele 45 lag er påmeldt, fra store deler av Østlandsområdet. Vi har en morsom fotball-helg foran oss:-)

Dette er en uhøytidelig turnering som markerer avslutning av sesongen og også overgangen til ungdomsfotballen. Det er 9’er lag og det er sluttspill. Akkurat i denne turneringen har vi delt inn lag bl.a. etter hvor langt jentene har kommet i utviklingen. Dette ble kommunisert til jentene tidlig i høst. Det er veldig morsomt at hele 6 nye 2003-jenter spiller sine første kamper denne helgen. De viser fine takter og god innsats på trening.

Vi deltar med to lag i Skeid Cup. Noen spiller fast på ett lag, mens andre spiller på begge lag etter en "turnus" som vi har satt opp. Se vedlagte regneark med oversikt over kamper for den enkelte spiller.

Goes without saying: Vi er selvfølgelig på Skeid Cup som en klubb – og heier på hverandre. :-)

Det blir 3 innledende kamper på lørdag og sluttspill på søndag. Alle lag går til sluttspill (A, B og C sluttspill). Det blir også tre kamper for alle på søndag.

Vi sender ut laginndeling og kampoppsett for søndagens kamper på e-post lørdag ettermiddag/kveld. Kampene på søndag går av stabelen innenfor tidsrommet kl. 9-16.

Oppmøte senest 30 minutter før kampstart, ferdig skiftet. Alle oppmøter direkte på banen der vi skal spille.

Vi vil spørre enkelte av jentene på Nordstrand Fighters om de kan stå i mål for Nordstrand Powergirls. Dette tar vi på stedet.

Til de av jentene som ikke har fått spillertrøye, ber vi om at dere som spiller håndball tar på denne trøyen. Til dere som ikke spiller håndball så har vi noen få spilletrøyer til utlån.

For mer informasjon, se www.skeid.no (Gå på ‘Cuper’ – og velg ‘Velkommen til 9’er’).

Vi sees på Skeid Cup!

Mvh Trenerteamet v/Lars og Sigbjørn