Nordstrandakademiet

Publisert 26.08.2015 kl.20.41

Ekstra trening etter skoletid.

Nordstrandakademiet

Nordstrand IF har det siste året drevet et fotballakademi etter skoletid et par dager i uka.

Akademiet foregår på Niffen tirsdager og onsdager fra 15.00 – 16.30 og er rettet mot jenter og gutter i 3. – 7. trinn.

Treningene ledes av Emilio Martinez og Thomas Holm, som tidligere har spilt proff i Nederland og Vålerenga! Holm er nå koordinator for barnefotballen i klubben, og er dedikert til fotballakademiet.

Dette er ment som et ekstratreningstilbud til de som ønsker å utvikle seg som fotballspillere uansett nivå. Gruppene vil på akademiet bli differensiert etter ferdigheter slik at alle vil føle mestring underveis. Så å si all aktivitet på akademiet vil være med ball.

Treningene vil være av lav intensitet slik at man fint kan trene med laget senere på dagen om man skulle ønske det.

Det er nå egen jentegruppe på tirsdager.

Pris:
1 økt i uken vil koste kr 500,- pr måned
2 økter i uken vil koste kr 900,- pr måned
Det er ingen bindingstid på påmeldingen, avmelding er gjeldende fra 1. i neste måned.

Påmelding til Per Inge Jacobsen, [email protected]
Påmeldingen skal inneholde: Navn, fødselsdato, adresse, e-post og mobil til foresatte.