Foreldremøte 22. januar

Sist oppdatert 18.02.2015 kl.8.19

Foreldremøte 22. januar

En kort oppsummering fra foreldremøtet 22. januar.

Trening

Fjorårsesongen ble preget av litt lite trening. Fokus dette året er trening, med mest mulig ballberøring og forbedring av teknikken. Jentene er veldig ivrig etter å lære og det går fort framover.

Seriespill

Det blir meldt på 2 lag i serien i år. Flesteparten av jentene er født i 2003, det blir derfor ikke delt etter alder. Det deles inn i to jevne lag.

Cup

Jentene trenger mer kamperfaring, det satses derfor på en del cuper før seriestart. Første cup er allerede gjennomført, men planen er to til før seriestart. det er:

21.-22. mars: DNB CUP, Valhall (redigert 18.02: denne cupen utgår)

19. april: Frank Varner Cup. Skeid/Nordre Åsen

Laget stiller i Norway Cup 26. juli - 1. august. Om det blir med et eller to lag avgjøres når påmeldingsfristen næremer seg.

Til høsten vurderes en turnering med overnatting.

Treningsleir i Danmark

Klubben arrangerer hvert år treningsleir i påska. Lars sier dette er aktuelt hvis det er minimum 6 stykker som blir med. Det sendes egen e-post om dette.

Jentefotballdag

Klubben arrangerer jentefotballdag søndag 12. april. Dette er en sosial dag der alle jentelagene trener samen.

Lagkassa

Det er litt penger i lagkassa, men de går fort når jentene deltar på cuper. Laget får sponset to cuper av hovedlaget, men resten må dekkes av lagkassa. Eline sender ut e-post med innbetaling til lagkassa når det er behov for det.

Sosialt

Med så mange cuper i vinter er det ikke planer om noen store sosiale arrangement. Til høsten er det et forslag med overnattingshelg på hemsen på klubbhuset på Hallager'n, det er flere lag som har gjort dette og det pleier å være populært.

Andre forslag til litt enklere sosiale møter er å gå på kino sammen eller grille etter ei trening (litt nærmere sommeren).

Web

Vi prøver å ha en aktiv web-side og da er det moro med bilder. De fleste bildene er tatt på avstand, men av og til er det litt mer nærbilder. Navn på jentene blir aldri koblet til bildene. Unn Gøril sender ut en epost for å få bekreftet at slike bilder er ok.

2foreldremote2