Cuper og kamper i høst

Publisert 22.09.2015 kl.21.36

Informasjon fra trenere og støtteapparat

Cuper og kamper i høst

Hei

Høstmørket faller på og vi går mot slutten av en flott sesong for J2003/2004. Men vi er ennå ikke helt ferdige med å spille fotball:

Skeid Cup 10. – 11. oktober. Jenter født 2003

Vi ønsker å invitere alle jenter født i 2003 (både nye og de som har vært med en stund) til en flott cup med 9’er fotball. Vi håper å kunne stille 2 lag i denne cupen. Dette blir første gang vi spiller 9’er og første cup med sluttspill. Hvert av lagene er garantert å spille 6 kamper i løpet av denne helgen så dette blir moro. Påmelding innen 28. september til: [email protected]

NIF Cup 10. – 11. oktober. Jenter født 2004

Vi inviterer også alle jenter født i 2004 (nye som ”gamle”) til fotballcup på NIF’en. Her vil vi stille ett 7’er lag. Hvor mange kamper det blir vet vi ennå ikke, men mer informasjon kommer. Påmelding innen 28. september til [email protected]. Vi må ta forbehold om laguttak da vi i utgangspunktet trenger 10 spillere til ett 7’er lag. Kravet for å være med i cuper er at spilleren er medlem i klubben og innmeldt i laget.

Trening i høstferien

Det blir IKKE trening søndag 27. september. Derimot så blir det trening både torsdag 1. oktober og søndag 4. oktober. Treningene blir på NIF’en.

Gjenstående seriekamper

Hvitt lag har 2 kamper mer i serien enn Blått lag. Solidariske som vi er så deler vi på de to siste kampene. Dette betyr at hvitt lag spiller sin siste kamp for sesongen den 7. oktober kl 19.25 (hjemmekamp mor Grüner), og Blått lag spiller sin siste kamp 14. oktober kl 19.25 (bortekamp mot Kjelsås).

Trenersituasjonen

Som tidligere nevnt så er det nå ca 45 spillere og vi er 2-3 trenere på treningsfeltet. For at alle skal ha utbytte av treningene og utvikle seg som spiller så må vi ha flere trenere. Vi ber spesielt foresatte for 2004 jenter, som det er kommet flest av, om å bli med i trenerteamet.

Ta kontakt med Lars B. (47 901 901) eller Sigbjørn (982 18 503).

Hilsen

Trenere og støtteapparat