Bestilling av treningsdresser og annet utstyr

Sist oppdatert 23.06.2014 kl.14.39

Vi skal nå ta opp bestilling på treningsdresser og annet utstyr. Hele NIFs klubbkolleksjon er tilgjengelig, og her er det utstyr og klær for både voksne og barn.

Bestilling av treningsdresser og annet utstyr

I forbindelse med at vi nå skal bestille treningsdresser til spillerne, har vi vært så heldige å få Hotel Havana, Sollie Johansen AS og Beths Beauty inn som sponsorer. Dette betyr at vi kan tilby dressene til kr 600,-

I tillegg er hele klubbkolleksjonen tilgjengelig for bestilling. Siden vi bestiller samlet får vi 30% avslag på alt vi bestiller.

Hele kolleksjonen kan lastes ned her.
Prisene som vises er fullpris, rabatterte priser finner dere i bestillingsskjemaet.

Fremgangsmåte for bestilling:
Last ned bestillingsskjemaet.
Påfør navn, samt antall og størrelse for hvert plagg som bestilles
Send inn skjemaet til [email protected] innen onsdag 5. juni.
Dere vil i løpet av noen dager motta en kvitteringsmail med totalpris og betalingsinfo.

Merk! De som allerede har kjøpt treningsdress kan bestille varer for kr 300 uten kostnad, dersom vi får trykke reklame på dressen. Gi beskjed om dere ønsker dette når dere sender inn bestillingsskjemaet - vi trekker  kr 300 fra totalprisen.

Det er en stor jobb å organisere en slik bestilling for mer enn 60 spillere. Ber derfor om at alle overholder bestillingsfristen, og at alle skjemaer merkes med navn. De som ikke ønsker å bestille noe kan gjerne gi beskjed om dette, da vet vi når vi har fått tilbakemelding fra alle som ønsker å bestille.