Vi forbereder ny sesong

Sist oppdatert 23.11.2018 kl.1.19

Hovedtrener Thomas Holm forteller litt om hvordan ting ser ut før oppstart mandag 26. november.

Vi forbereder ny sesong

Vi merker at det er stor interesse for å prøvespille for Nordstrand IF nå. Vi har allerede signert 3 fra juniorstallen i Vemund, Mikkel og Fouad og vi kommer til å jobbe med å signere de vi ønsker å ha med videre fra stallen i år både på A- og Rekruttlag.

Stammen i laget ønsker vi selvfølgelig å beholde, og vi jobber som alle andre klubber med å forsterke oss. Jeg ser for meg 6-8 spillere inn, men skal noen komme med i troppen her må det være spillere vi tror kan heve laget og de må være innstilte på å trene mye og utvikle seg.

Fasilitetene her er blant de fineste i Oslo så alt ligger til rette for gutta. Vi har fått på plass keepertrener Oskar Wardzala og Ola Nyhus er med videre og vi jobber med å få på plass en trener til. Vi er også veldig spente på avdelingen som kommer nå i begynnelsen av desember.

Perioden fra mandag 26. november til 13. desember er det åpent for prøvespill, og ved oppstart i januar ønsker vi å ha satt stallen og bruke tid på de vi har her.

Vi gleder oss til ny sesong!