Fra Junior Elite til A-laget

Publisert 08.11.2018 kl.19.22

Vi er glade for at Vemund Gulbrandsen valgte å utvikle seg videre i klubben

Fra Junior Elite til A-laget

Vemund er 19 år og har gått gradene i Nordstrand. Han fikk også tre kjappe etter at signeringen var unnagjort.

Hvorfor ønsker du å signere for A-laget vårt?
Jeg har vært i Nordstrand hele livet og trives godt her. Både med de mye fasilitetene og opprykk til 3.divisjon så er det en fin plattform for å utvikle meg selv som spiller. Flere spillere fra A-laget kommer fra juniorlaget, noe som gjorde valget mitt lettere. Nå som A-laget er på vei oppover, så var det et naturlig valg for meg å signere her.

Hva synes du om spillergruppa?
Spillergruppa virker veldig bra. Jeg kjenner flere av spillerene godt fra de siste årene på Juniorlaget. Jeg har fått et godt inntrykk av kulturen til spillergruppa, som vil bli veldig viktig for kommende sesong

Hva er dine ambisjoner for 2019?
Ambisjoner for 2019 sesongen er først og fremst at laget skal etablere seg i 3. divisjon. Mine personlige ambisjoner er å være med å kjempe om en plass i start 11'eren, i tillegg til å utvikle meg selv.

Vi ønsker Vemund velkommen i gruppa!