Velkommen, Stian

Publisert 20.08.2018 kl.16.53

Vi ønsker Stian Andersen velkommen i gruppa. Stian er 19 år og kommer fra 2. divisjons klubben Frem Larvik.

Velkommen, Stian
Foto: Madeleine Valø

Tre kjappe fra Stian:

1: Hvorfor valgte du å komme til Nordstrand?
Jeg leste en del om Nordstrand og så at de har bra saker på gang. Et A-lag som kjemper om opprykk, Elite jr som topper interkrets A, et splitter nytt anlegg nesten ingen andre klubber kan matche i byen og ikke minst trenerteamet og ansatte med lang erfaring. Her ligger alt til rette for å bli god og det er suverene utviklingsmuligheter!

2: Egne ambisjoner?
Mine ambisjoner er å etablere meg i start 11’eren på A-laget samt bidra med det jeg kan for at det blir opprykk!

3: Hva syns du om spillergruppa til nå?
Dette er en morsom spillergruppe som tar høyde for humor - noe jeg er veldig fan av - men i tillegg er seriøse på feltet og kan stille krav til hverandre! De tok meg veldig godt imot på første trening:)

Thomas Holm har følgende kommentar til vår nyeste signering:
"Stian er en meget god spiller som passer perfekt inn i vår unge gruppe hvor snittet er 21 år nå. Han er moden for alderen, en ledertype og har en fin venstre fot. At vi henter spillere fra 2. divisjon viser at Nordstrand er en attraktiv klubb og at det skjer mye spennende, spesielt på anleggsfronten. Alt ligger til rette for å utvikle seg her og anlegget vårt vil jeg si er blant Oslos beste nå. "