Utklasset av Sarpsborg 08

Publisert 20.04.2016 kl.16.42

Ole Heieren Hansen ledet i november sarpingene ut på Ullevaal Stadion i cupfinalen mot RBK som kaptein, mandag kveld hadde han samme oppgave, men Ullevaal var byttet med Niffen og RBK byttet ut med NIF.

Utklasset av Sarpsborg 08

I november ble det 0-2 tap for trønderne, denne gang gikk det så meget bedre for Sarpsborglaget, de gav seg ikke før det stod 0-6 på lystavla. Med andre ord en full fortjent seier for et meget sterkt Sarpsborglag. For Nordstrands del gjelder det å nullstille og kjempe for de første seriepoengene til helgen mot et annet Sarpsborg lag, denne gang er det Sarpsborg Fk som kommer til Niffen. Forhåpentligvis kan både prestasjon, poengfangst og målprotokoll bedres i det oppgjøret.

KAMPFAKTA
Nordstrand - Sarpsborg 08 0-6 (0-3)

0-1 Herskedal (6)
0-2 Ukwuadu (37)