Unødvendig tap mot Oldenborg

Sist oppdatert 21.09.2015 kl.13.51

Oldenborg burde bare ha vært en transportetappe inn mot tre poeng, men denne lørdagen var det ingenting som gikk NIFs vei og vertene fra Majorstua stjal dermed alle poengene.

Unødvendig tap mot Oldenborg
Markus Woldsund og de andre NIF spissene fikk ikke ballen over målstreken mot Oldenborg

Nordstrand produserte nok av sjanser men når man ikke scorer på en av fire forsøk nærmest alene med motstanderskeeper er det ikke dagen. Oldenborg hadde en eneste sjanse og det var et skudd fra 25 meter, dessverre for Nordstrands del gikk den inn i målet bak Gustav Gruen Österström. Det skal også sies at NIF ble snytt for et soleklart straffespark da Remi Memishi ble regelrett overfalt innenfor Oldenborgs 16-meter, men dette var ikke dagen hvor verken avgjørelsene eller avslutningene gikk i favør gjestene fra Nordstrand.

Kampfakta:
Oldenborg - Nordstrand 1-0 (1-0)

1-0 37 min

Gk: Woldssund, Riisnæs

3 poeng: Eikeland
2 Poeng: Shakoor
1 Poeng: Hansen

Laget:
Gruen Österström - Mankowitz (Wøhni fra 78), Mambouana, Hansen. Eikeland - Fladby, Riisnæs (Wennevold fra 80) - Singh (Memishi fra 75), Shakoor - Woldsund, Ingebretsen