Tre strake for våre nest beste

Publisert 28.04.2016 kl.14.08

Remi Memishi og Bjørn Ruud ble heltene da 6.divisjonslaget tok sin tredje seier på rad i går kveld.

Tre strake for våre nest beste
Bjørn Ruud holdt nok engang buret rent for NIF 2

Etter bare syv minutter slår Thomas Holm en fin stikker til Remi Memishi, han gjør ingen feil foran mål og setter ballen enkelt inn til 1-0. Det skal sies at skuddet til Memishi gikk via en Vinderenspiller, men vi mener at ballen ville gått inn uansett og kreditterer vår spiller scoringen.
Man måtte vente til halvtimen før doblingen kom, nok engang er det Holm som fører opp på motstanders halvdel, han finner Cato Vonheim som igjen ser opp og finner en umarkert Memishi på blankt mål, heller ikke her feiler Memishi og dermed står det 2-0 til NIF.

Etter dette slapp NIF gjengen seg veldig nedpå og Vinderen kom mer med i kampen, faktum er at de produserte mer eller mindre fem veldig store sjanser til å få en redusering, men bak hadde Bjørn Ruud fått smaken på smultringen fra sist kamp og han nektet dermed Vinderne så skåre. Stillingen holdt seg til pause.

2. omgang ble en ren transportetappe for våre menn og seieren var i denne omgangen aldri truet. B-laget forsvarer dermed tabellledelsen og lagene med full pott gikk fra fire til to etter denne runden.

KAMPFAKTA
Vinderen - Nordstrand 2-0 (2-0)

1-0 7 min Memsihi (Holm)
2-0 30 min Memishi (Vonheim)