Top of the league

Publisert 23.04.2016 kl.17.42

B-laget gjennomførte med stil og slo Kolbotn 2 hele 4-0 på Hallagern på Onsdag. En 15-åring stjal showet.

Top of the league
Cato Vonheim scoret det forløsende 1-0 målet mot Kolbotn.

Nordstrand var spillemessig det førende laget, men det ble ingen scoringer i den første omgangen. Ti minutter etter pause fikk derimot NIF hull på den berømte bullen. Edson David Mercado førte ballen opp mot 16-meterstreken, han slår en fin stikker til Cato Vonheim som banker inn hans første scoring for sesongen.

Unggutt stjal showet
Etter 65 minuttersspill fortsatte trener Kai Ivar Thune med sine gode bytter, Per Inge Jacobsen ble byttet ut og inn og kom 15-åringe Younes Amer, og det skulle ikke gå lang tid før han presenterte seg. Jorge Matos fant unggutten i bakrom, Amer løp fra alt og alle før han satte ballen sikkert i mål til 2-0. Bare minutter senere var regien den samme, Matos finner Amer som fra skråtthold drar av en mann før han vender ballen motsatt til 3-0.

Tabelltopp
Noen minutter før slutt ville også Kasper Kvello være med på showet, han banker til fra 25 meter og ballen får en fin dupp og seiler inn i nettet, dermed fikk Kvello æren av å fastsette sluttresultatet til 4-0. Nordstrand innehar dermed tabelltoppen i 6. divisjon avdeling 3 på best målforskjell. Fire lag har full pott etter 2 kamper. Nordstrand, Lambertseter, Furuset og Christiania.

KAMPFAKTA:
Nordstrand - Kolbotn 4-0

1-0 Vonheim (Mercado)
2-0 Amer (Matos)
3-0 Amer (Matos)
4-0 Kvello (Mathisen)

Gk: Bouignane

3 poeng: Sundby
2 poeng: Mercado
1 poeng: Messel

Laget:
Ruud - Bouignane, Sundby, Messel, Mercado - Vonheim, Kvello, Abbas, Matos - Jacobsen, Ohm