To nye keepere er klare

Publisert 21.12.2018 kl.9.54

To keepere har skrevet 3-års kontrakter med oss; Truls Blystad og Pål Dokken Harboe.

To nye keepere er klare
Truls Blystad og Pål Dokken Harboe

PÅL DOKKEN HARBOE er 24 år og kommer fra Frigg:

Hvorfor ønsker du å signere for Nordstrand?
Jeg synes Nordstrand har en spennende stall og trenerteam og er en klubb i positiv bevegelse på flere plan. Her kan det dyrkes en god vinnerkultur på gode og sunne visjoner!

Hva syns du om spillergruppa vi har nå?
Spillergruppa er spennende og ung med mye kvalitet! Et lag som kan spille jevnt med de fleste på sine beste dager og er bygd på vennskap og gode relasjoner

Hva er dine egne ambisjoner for 2019?
Jeg vil kjempe meg til førstekeeper plassen, samt hjelpe Nordstrand med å etablere seg i 3. divisjon og være med å kjempe om opprykk for rekrutt!

TRULS BLYSTAD er 21 år og kommer fra Ham Kam:

Hvorfor ønsker du å signere for Nordstrand?
Jeg ønsket å signere for Nordstrand fordi jeg vil være med å bidra på et høyt nivå sportslig. Laget vi har nå ser veldig bra ut og det ønsker jeg å være med på, og være med på å hjelpe denne klubben.

Hva syns du om spillergruppa vi har nå?
Spillergruppa er unik, en veldig fin gjeng med gutter. Det tror jeg kommer til å hjelpe oss stort i sesongen som kommer.

Hva er dine egne ambisjoner for 2019?
Ambisjonen min er å gi alt jeg har på hver trening og kjempe om å få spille mest mulig.

Velkommen til oss begge to!