Tap i siste kamp

Publisert 28.10.2015 kl.18.30

A-laget fikk en tung avslutning på sesongen og tapte årets siste kamp 1-3 borte mot Grei. Alle målene kom i den første omgangen.

Tap i siste kamp
Singh var god da han kom inn mot Grei

Grei tok komandoen fra start i kampen og viste mer tæl, glød og vinnervilje enn NIF-gutta, dermed fikk vertene et forsprang som Nordstrandsspillerne aldri klarte å lukke igjen.

Den andre omgangen startet med et solid NIF press, hvor Grei innledningsvis reddet to ganger på streken, først ved en avslutning ved NIFs målscorer Martin Wennevold og like etter med en avslutning fra kloss hold fra kaptein Trond Ingebretsen, det skal legges til at Grei kontret rett etter Ingebretsens avslutning og kom alene med keeper Gustav Gruen Österström, en duell som sistnevnte tilslutt gikk seirende ut av.
Midtveis i 2. omgang skrur tidligere Greigutt Fredrik Fladby en corner inn mot mål, de fleste trodde nok at Fladby skrudde corneren rett i mål, men dommeren vinket spillet videre.

Nordstrands A-lag vil benytte muligheten til å takke samtlige publikummere og støttespillere takk for en fin sesong og vi har allerede begynt å glede oss til neste sesong som vi håper dere også blir med på igjen.

KAMPFAKTA:
Grei - Nordstrand 3-1 (3-1)
1-0 11 min
2-0 25 min
2-1 33 min Wennevold
3-1 40 min

GK: Hansen, Kutluca

3 Poeng: Woldsund
2 Poeng: Singh
1 Poeng: Kutluca

Laget:
Gruen Österström - Mankowtiz (Kutluca fra 46), Hansen, Ingebretsen, Kah - Eikeland, Fladby - Shakoor, Woldsund - Wnnevold (Memsihi fra 71), Kankani (Singh fra 46)