Starter høsten med seier

Sist oppdatert 09.08.2018 kl.0.59

Vi starter med seier over Fagerborg i første kamp etter sommerferien, og takker samtidig kapteinen vår for 18 år i NIF-trøya og ønsker god tur til USA.

Starter høsten med seier

Thomas Holm har følgende kommentar til kampen:
«Vi møter et rutinert lag som er farlige på kontringer. Den første omgangen bærer preg av for mange brudd og dårlige bevegelser selv om vi skaper 2-3 store sjanser. I pausen gjør vi noen endringer, får inn noen friske bein og vinner til slutt komfortabelt i en ‘slitekamp’ hvor ting lugger litt. Og veldig gøy å se så mange tilskuere på tribunen, det gir en stemning som gutta setter pris på!»

Vemodig at dette var siste kampen denne sesongen for kapteinen vår Erlend, hele klubben kommer til å savne han etter 18 år her. Vi satser på at det fortsatt kribler i skuddfoten når utenlandsstudiene er unnagjort.

Vi ønsker Fagerborg lykke til videre.

Kampfakta:
Nordstrand A - Fagerborg: 4-1 (1-1)
⚽️Bjark
⚽️Njøten
⚽️Kristiansen
⚽️Yordy

erlend-blomster

Erlend Eikeland blir takket av før kampen og det vanket blomster fra klubben for fantastisk innsats i NIF-trøya gjennom 18 år. Velkommen tilbake!