Solid forsterkning klar for NIF

Publisert 02.03.2015 kl.14.35

Nordstrand har sikret seg Ham-kams stopperkjempe Prince Destin Mambouana foran comebacksesongen i 3. divisjon. 25-år gamle Mambouana slutter seg umiddelbart til NIF troppen og kan sees allerede på treningen i ettermiddag.

Solid forsterkning klar for NIF
Mambouana signerer her kontrakten med NIF

Prince Destin Mambouana har vært en ettertraktet mann i dette overgangsvinduet og han var blant annet svært nær en kontrakt med en tippeligaklubb, heldigvis for oss i NIF kan vi dag presenterer det som må sies å være et skikkelig scoop. Prince har et høyt antall adeccoligakamper for klubber som Ham-Kam og Fyllingsdalen, han har i sine yngre dager også representert både Vålerenga Fotball, Lyn, Nantes og Lillestrøm SK.

Prince ble født i Marseille i Frankrike en septemberdag i 1990, han er midtstopper å må betegnes som en ledertype på og utenfor banen.

Mambouana er dermed spilleklar til NM-kampen mot Ski den 23. mars.

Foto Ham-kam.no