Semifinale mot Holmlia i morgen

Publisert 05.10.2015 kl.14.40

Ta turen til "Nye Niffen" i morgen for å få med deg semifinalen i Obos Cup (Oslomesterskapet) i morgen klokken 2000. Naborival Holmlia kommer på besøk.

Semifinale mot Holmlia i morgen
Holmlia vant sist oppgjør, kan NIF-guttene sørge for revansje denne gang?

Holmlia uttaler selv at de ikke har tapt siden September 2014, i årets sesong i 5. divisjon har de til nå 15 seiere og 2 uavgjorte kamper. De har scoret hele 83 mål og sluppet inn bare 27. I følge fotball.no innehar Holmlia de fire øverste plassen på toppscorerlista for Avdeling 3. Islam Darlista og Ismail Saif Gul troner øverst med 15 scoringer hver.

Nordstrand og Holmlia møttes sist på seniornivå i 2012 sesongen den gang gikk Holmlia seierende ut av begge oppgjørene med 1-5 på Lusetjern og 1-2 i høstkampen på Niffen, året før var det derimot Nordstrand som tok med seg poengene fra begge kampene, 3-0 borte og 2-1 hjemme.

Hjemmelaget Nordstrand er regjerende Oslomester etter at de slo Rilindja i en rysare av en fotballkamp i oktober i fjor. Rilindja ledet 1-0 men en scoring av Nicolai Vold etter 85 minutter sikret ekstraomganger. I 2. ekstraomgang avgjør Markus Woldunds med et nydelig hodestøt.

Kan Nordstrand bli det første laget i 2015 som slår Holmlia i en offisiell kamp?
Ta turen til Niffen i morgen, tirsdag, klokken 2000 og finn det ut selv.

Frigg er allerede i finalen etter at de slo Fotuna 3-1 i den andre semifinalen.