Ny seier til B-laget

Publisert 13.08.2015 kl.7.39

Nesodden 3 ble slått hele 5-1 i en seriekamp på Hallagern i går kveld. Laget beholder dermed sin 2. plass på tabellen 5 poeng bak Kfum.

Ny seier til B-laget
A-Trenerne var toneangivende for B-laget i går kveld

Et godt NIF lag tok kommandoen fra start i kampen mot Nesodden men laget måtte vente en drøy halvtime før uttellingen kom. En corner blir slått inn, etter litt klabb og babb inne i feltet faller ballen ned i beina på Isaac Kankani som banker ballen rett opp i nettaket til 1-0.
Doblingen kommer like etter når Remi Memishi kipper en ball over Nesoddens sisteskanse. Stillingen står seg til pause.

Etter hvilen har tilskuerne knapt satt seg før båd 3 og 4 kommer med de to samme målscorne fra første omgang, og i samme rekkefølge. Nesodden reduserer etter 68 minutter etter en uvanlig feil i et ellers så solid forsvar.

Ti minutter før slutt får Fredrik Fladby æren av å avslutte målfesten til hjemmelaget, en nydelig slått corner fra A-trener Jacobsen blir stusset videre av Cato Vonheim og havner tilslutt opp hos nevnte Fladby, han gjør ingen feil med den ferdigscorete corneren og legger på til 5-1.

KAMPFAKTA:
Nordstrand - Nesodden 5-1

1-0 31 min Kankani (Kah)
2-0 34 min Memishi (Holm)
3-0 47 min Kankani
4-0 49 min Memishi (Messel)
4-1 63 min
5-1 80 min Fladby

GK. Ingen

3 Poeng: Abbas
2 Poeng: Vonheim
1 Poeng: Rodriguez