Ny seier og tabelltopp

Sist oppdatert 10.05.2018 kl.0.35

Vi vinner vår fjerde seriekamp for året på Niffen tirsdag kveld.

Ny seier og tabelltopp
Markus Woldsund med scoring i årets debut.

Vi er selvfølgelig glade for å vinne, men det vi presterer offensivt er for dårlig i kveld med unormalt mange enkle balltap som fører til kontringer imot. Men vi er solide bakover og har flere spillere som kan score, noe som er en av styrkene i dette laget.

Markus Woldsund er tilbake fra studier i USA og blir en viktig spiller for oss, han kvitterer like godt med en scoring i sin debutkamp denne sesongen.

Vi gjør mange bytter i dag, og alle som kommer inn gjør en god figur. Mikkel Breen Frilseth fra Junior Elite spiller en meget god kamp på venstre back.

Thomas Holm har følgende kommentar til kampen:
"Jeg vil trekke frem lagmoralen, gutta gir alt de har og noe mer kan jeg ikke forvente. Det er også moro å se så mange Nordstrandsupportere komme og se på oss, jeg håper enda flere tar seg tid utover i sesongen til å komme og støtte laget vårt, det betyr mye for gutta»

Kampfakta:
Nordstrand - Øvrevoll Hosle: 3-0 (1-0)
Markus Woldsund 1
Kenneth Brendryen 2