Ny keepertrener på plass

Sist oppdatert 04.11.2018 kl.22.24

Vi er glade for å ha Oskar Wardzala med som keepertrener i teamet vårt.

Ny keepertrener på plass

Oskar er 25 år og har signert en to-års kontrakt med klubben. Han har spillererfaring fra 2. og 3. divisjon og trenererfaring fra flere klubber. Han har NFF Grasrottrener 1-4, NFF Keepertrener barne- og ungdomsfotball, NFF A keeper og avslutter i januar høyeste keeperutdannelse UEFA Goalgeeper A.

Vi har stilt Oskar tre kjappe;

Hvorfor ønsker du å bli keepertrener på Nordstrands A-lag?
-Jeg ønsker å være Nordstrands keepertrener fordi det er en klubb med ambisjoner og med gode tradisjoner. Å jobbe med et førstelag er spennende for meg, og jeg håper vi skal ha det gøy på trening og lære mye.

Hva tenker du om klubben?
-Fasilitetene er veldig moderne, og alle jeg har møtt så langt er vennlige og jeg tror det vil være en glede å jobbe her.

Hva er dine ambisjonene for 2019 sesongen?
-Mine ambisjoner er veldig klare, jobbe hardt og være veldig profesjonell. Jeg vil gjøre mitt beste for å vise klubben at de trenger en keepertrener som meg. Til tross for at jeg er ung tror jeg at jeg kan tilføre mye til våre keepere.

"I hope my Norwegian is good enough and you get what I mean." - det gjorde vi!

Vi ønsker Oskar velkommen i trenerteamet