Nordstrand forsterker

Sist oppdatert 15.10.2015 kl.17.23

A-lagstrenerne ligger ikke på latsiden og har allerede begynt å tenke på den kommende sesongen. I dag ble det klart at midtbanegeneralen Alexander Svensen vender tilbake til Nordstrand etter et halvt år i Rustad.

Nordstrand forsterker
Alexander Svensen her fra Vålerengakampen i 2014

Svensen kom til Nordstrand som første års junior for noen år siden og har siden vært en viktig bidragsyter både på juniorlaget og A-laget. Han var også en viktig del av laget som rykket opp fra 4. til 3. divisjon i fjor.
Etter et hektisk år med mye jobb både yrkesmessig og privat ble Svensen tvunget til å nedjustere satsingen litt etter vårsesongen i år, nå er ting endelig på plass igjen og Svensen er klar for å satse for fult og bidra til at NIF blir et topplag i 3. divisjon i 2016.

Trenerteamet fornøyde med nyervervelsen
Svensen står foreløpig bokført med 64 offisielle bidrag for Nordstrands A-lag, han har scoret 8 mål og bidratt med 1 målgivende pasning. Det har også blitt seks gule kort på den tekniske midtbanespilleren. Trenerteamet Holm og Jacobsen forteller at de er svært glade for å få "Alex" tilbake i NIF drakten, han er på sitt beste en meget god spiller som vil komplentere laget vårt ytterligere.

Alexander Svensen har skrevet kontrakt med NIF ut 2016 sesongen.