NIF låner spiss

Publisert 12.06.2015 kl.23.50

Nordstrand kom i kveld til enighet med Skeid om å låne spissen Isaac Kankani ut denne sesongen. Spissen er allerede spillerklar og er i morgendagens tropp mot Korsvoll.

NIF låner spiss
Isaac Kankani

Kankani har den siste uken trent med A-laget og gjort et meget godt inntrykk, det var derfor en lettet trener Per Inge Jacobsen som klokken 23:35 kunne fortelle at han hadde fått spissen klar til morgendagens kamp mot Korsvoll på Niffen.

"Vi var inne i en prekær situasjon der vi i morgen bare hadde en ren spiss i Markus Woldsund, det var derfor viktig for oss å jobbe frem den avtalen allerede i kveld. Remi Memsihi (jobb), Denir Omerovic (hæl) og Yordy Hernandez (strekk) er alle uaktuelle, de to sistnevnte ser vi nok lite til resten av denne vårsesongen, men forhåpentligvis er begge klare i topshape når vi starter opp igjen i august" sier Jacobsen til Nordstrand-if.no

Kankani er en spiss som har fart og gode avslutningsferdigheter som sin styrke, i følge Jacobsen minner han mye om Yordy Hernandez i spillestilen.

Lørdag klokken 1600 går startskuddet for kampen mot Korsvoll. Her er morgendagens utvalgte:
Gruen Österström, Hempkins, Kah, Mamboauana, Cham, Eikeland, Svensen, Madsen Holm, Nyhus, Singh, Tirit, Abbas, Kankani, Woldsund, Shakoor, Ingebretsen, Fladby, Kutluca og El Haj