Kongsvinger neste motstander

Publisert 11.11.2014 kl.14.26

Treningskampene gjennom vinteren begynner å sette seg for vårt nyopprykkede A-lag. Kongsvinger er foreløpig første man ut til duell mot våre gutter i vinter, det skjer på Gjemselund Stadion onsdag 19.11 klokken 1930.

Kongsvinger neste motstander
A-lagets neste motstander

A-laget har fortiden en velfortjent ferie men starter opp for fult neste uke, hovedtrener Jacobsen sparer ikke på kruttet for motstandere gjennom vinteren noe han viser allerede i oppstartsuken når de skal på besøk til den gamle storheten Kongsvinger IL. Motstander Kongsvinger var bare få poeng fra opprykk til 1. divisjon i år og har uttalt at de skal klare nettopp dette i den kommende sesongen, det betyr at det blir en meget tøff start for våre nyopprykkede 3. divisjonslag, men det er der trenerteamet ønsker å legge lista. Kampen er som nevt berammet til onsdag 19.11 klokken 1930 på Gjemselund Stadion.

Vi kan også røpe at Nordstrand skal møte Lillestrøm i løpet av vinteren, det skjer søndag 1.mars i LSK Hallen, i tillegg til dette er laget med i Mangleruds vinterserie hvor NIF i årets sesong ble nummer 2 etter å ha tapt finalen mot Fagerborg.

Øvrig vinteroppsett kommer om ikke altfor lenge.