Enda en klassekeeper er klar

Publisert 23.12.2017 kl.16.50

Siste tilskudd til A-lags troppen før jul er Truls Hovelstuen Blystad, en ung men erfaren keeper fra Hamar.

Enda en klassekeeper er klar

Truls Hovelstuen Blystad kommer til Nordstrand fra Løten hvor han i 2017 var med på å rykke opp til 3. divisjon og han var også med på å bli kretsmester med Løten.

Vi tok oss en prat med Truls for at Nordstrand publikummet skulle få bli litt bedre kjent med han.

Truls Hovelstuen Blystad
Alder: 20 år.
Tidligere klubber: Storhamar, Ham-Kam og Løten.

Truls er en god keeper som er flink til å kommunisere med laget han har foran seg, god på igangsetting og dirigering av spillet, sterk og reaksjonshurtig på strek og med et godt feltarbeid. Selv om han fortsatt er ung har Truls allerede tilegnet seg en god porsjon rutine og også vist seg som en viktig sisteskanse for tidligere klubber.

Truls selv sier han er veldig fornøyd med å få komme til Nordstrand etter at han flyttet til Oslo. Spillerne og trenerteamet virker veldig bra og som en fin gjeng og ikke minst er nivået på treninger veldig bra så han ser frem til å komme i gang med en ny sesong.

Hans personlige mål er å gjøre det så bra som mulig, jobbe hardt, spille så mye som mulig og ikke minst levere varene når han får sjansen.

For laget håper Truls at vi skal være med å kjempe i toppen, og forhåpentligvis stå igjen med opprykk når sesongen er ferdigspilt.

Vi er veldig glad over å ha fått med oss Truls i stallen, og vi gleder oss over å ha en god og sunn konkurranse på keeperplass fremover, noe som vil gi oss enda mer kvalitet i 2018.