Eikeland ute i 6-8 uker

Publisert 10.03.2016 kl.14.09

Etter en legesjekk i går ettermiddag ble det klart at den gode venstrebacken Erlend Eikeland er ute av spill i 6-8 uker, Eikeland har fått seg en solid hamstringstrekk.

Eikeland ute i 6-8 uker

Både for spilleren selv og for laget er dette tungt beskjed å få nå rett før NM og treningsleiren i Danmark. Skaden betyr at i tillegg til NM kampen mot Oslo City på Onsdag, ryker mest sannsynlig også første og andre seriekamp mot henholdsvis Drøbak/Frogn og Sparta Sarpsborg. På grunn av skaden er Eikeland heller ikke med på treningsleiren til Fjerritslev neste uke.
Eikeland er i gode hender og blir behandlet for skaden på idrettens helsesenter (Best Helse) på Holtet.

Klubben ønsker Eikeland god bedring og håper på at opptreningsperioden går etter planen.