Blid trønder klar for A-laget

Publisert 26.02.2018 kl.2.40

Med ca. en måned igjen for alvoret braker løs for Nordstrand herrer A-lag er det klart for presentasjon av det siste tilskuddet i troppen.

Blid trønder klar for A-laget

Fredrik Grevskott er en blid trønder som har flyttet på seg ned til hovedstaden, og vi er glade for at han også har klart å finne veien til Nordstrand. Fredrik er en ung spiller med mye erfaring og tellende kamper i 2. divisjon, vi gleder oss over at Fredrik har valgt å komme til oss.

Etter hans første treningskamp for Nordstrand tok vi oss en liten prat for at Nordstrands publikummet skal bli litt bedre kjent med han.

Fredrik Grevskott
Alder: 21 år.
Tidligere klubber: Verdal IL, Ullern og Røa

Fredrik er en rask forsvarspiller med god fysikk og styrke, han er offensiv i spillestilen som back, samtidig er han flink til å lese spillet og posisjonere seg riktig. Farten og styrken hans gjør han til en spiller det er vondt for motstandere å møte.

Fredrik selv sier han er glad for å komme til Nordstrand, det er en god spillergruppe, bra intensitet og trykk på treninger. Gruppa består av mange gode fotballspillere som ønsker å få til noe sammen. Han føler seg godt tatt i mot av gruppa, og merker at hele gruppa ønsker å oppnå målsetningen om å kjempe om opprykk i 2018. Hans egne ambisjoner er å gjøre det så godt som mulig, kjempe om en plass i laget, vinne flest mulig kamper og være med å bidra til at laget når målsetningen.

Vi spurte Fredrik om hva han mener er sine styrker som fotballspiller og fikk til svar:
Fysikk, løpsstyrke og innsats, og selvfølgelig det at jeg er en blid trønder.

Vi er veldig glade for å ha med oss Fredrik i stallen, og ønsker han hjertelig velkommen til Nordstrand.