Avdelingsoppsettet for B-laget er klart

Publisert 07.12.2015 kl.14.42

Nordstrand har lag i 3,- 6.- 7,- og 8. divisjon, i forrige uke kom tredjedivisjonsavdelingen, men denne uken ble det klart hvem 6.- og 7. divisjonslagene skal møte i 2016 sesongen.

Avdelingsoppsettet for B-laget er klart

B-laget som driftes og ledes av A-laget og deres støtteapparat får æren av å møte blant annet Bøler til lokalderby i år, det blir også en ny dyst mot Nordby som sikkert er revasjelystne etter det forsmedlige 1-12 tapet på Hallagern tidligere i høst.
Richard Hellerud ledet sine gutter på Nordstrand C til seier i fjorårets 7. divisjon, men pga. at klubben allerede har et lag i 6. divisjon kan ikke de rykke opp foran 2016 sesongen. B-laget hovedtrener Kai Ivar Thune sier at om 7. divisjon klarer å vinne også i 2016, skal ikke B-laget stå i veien, de har nemlig som mål å rykke opp i 2016 sesongen. Det skal sies at det var bare to poeng som manglet fra opprykk i årets sesong.

6. divisjon avdeling 3:
Nordstrand 2