3-0 seier og ferie helt i toppen

Publisert 29.06.2017 kl.18.08

Det var en hyggelig ramme rundt guttas siste seriekamp før feiren i går med mange tilskuere både på tribunen og på "Gratishaugen".

3-0 seier og ferie helt i toppen

Thomas Holm har følgende kommentar til kampen:
"Vi møter et godt Grorud 2 lag med mange spennende unggutter og jeg er meget fornøyd med måten vi fremstår på. Vi holder 0'en og scorer 3 fine mål. I tillegg har vi 2 i stanga og vi bommer på åpent mål. Grorud har også noen sjanser uten at det blir noen resultater av dem. Med 9 mann ute må jeg skryte av bredden i troppen vår. De som får sjansen i dag melder seg virkelig på. Det blir kamp om å være med i troppen vår i høst. 28 poeng på 12 kamper er vi selvfølgelig fornøyde med, og nå fortjener gutta en ferie."

Vi takker Grorud 2 for kampen og tipper det er et lag som kommer til å vinne mange kamper utover høsten.

Matchstatistikk:
Nordstrand - Grorud 2: 3-0 (1-0)
1-0 Bjark (Holm)
2-0 Kollandsrud
3-0 Yordy (Nyhus)

Tilskuertall: ca. 100

Vi benytter anledningen til å takke Markus Woldsund for innsatsen på A-laget så langt og ønsker deg en flott opplevelse med studier i USA og velkommen tilbake på tampen av sesongen.

Vi ønsker alle spillere, trenerteam og supportere en riktig god sommer!