Et spennende år for Gutter 99

Publisert 05.01.2016 kl.21.19

G99 er i gang med planleggingen av Bring-sluttspillet og gleder seg til mye moro utover våren.

Et spennende år for Gutter 99

En god start
En hektisk vårsesong ble innledet rett før jul med kvartfinale-plass i IØR cupen, etter å ha slått Kolbotn i 1/8-finalen og romjulskamp mot Nordstrand Håndball Elite som gutta vant knepent 33-31.

Helgen 2. og 3. januar deltok laget i Kolbotn Elite-turnering i Rakkestadhallen der de møtte mange av vårens Bring-lag som hadde kommet reisende fra hele landet. Det endte med finaletap for nevnte Kolbotn, etter et som vanlig jevnt oppgjør.

I Regionserien er gutta klare for A-sluttspill.

Bring
Ambisjonen for Bring er klar; sluttspillhelgen i mai skal vi være med på og finalen er målet! I de innledende rundene går turen både til Kristiansund, Stavanger og Trondheim.

15 spillere, 4 trenere og et gigantisk foreldreapparat sørger for at dette skal blir en utrolig morsom vårsesong som avsluttes med turnering i Makarska, Kroatia, i slutten av juni.

Vi ønsker Gutter 99 sine spillere, trenere, støtteapparat og supportere en spennende og morsom vår!

La gjerne en titt innom lagsiden vår.