Er du Allsport Fotball sin nye trener?

Publisert 08.06.2017 kl.16.59

Allsport Fotball søker nye trenere.

Er du Allsport Fotball sin nye trener?
Allsport Fotball på turnering

Allsport Fotball er en del av Allsportgruppen i Nordstrand IF. Fotball er en naturlig del av tilbudet klubben gir sine medlemmer. Allsport Fotball har vært aktivt i flere år og har nå i underkant av 15 spillere. Spillerne har forskjellige funksjonsnedsettelser, men er fysisk godt rustet, godt fungerende og har drevet idrett i mange år.

Gruppen har i dag to dyktige trenere som også har vært aktive fotballspillere. Henrik på Nordstrand og Kristoffer i Bærum. Begge på A-lagsnivå. Begge avslutter nå sin utdannelse og skal ut i full jobb fra høsten.

Fra høsten er det derfor behov for to nye trenere. Du har enten spilt fotball og/eller har trenererfaring, gjerne fra fotball. Vi tilbyr god opplæring og oppfølging. Trenerjobben er betalt.

Har du spørsmål ta kontakt med Vibecke tlf 408 80 771 eller Henrik tlf 480 92 367.

/Christian og Vibecke