E-sport- og ungdomsrepresentant inn i hovedstyret

Sist oppdatert 17.02.2022 kl.14.24

Under Nordstrand IFs årsmøte ble tre nye medlemmer valgt inn til hovedstyret. De nye representantene vil være med å utvide styrets kompetanseområder.

E-sport- og ungdomsrepresentant inn i hovedstyret
Siri Lader Bruhn, Mathias Markanovic og Espen Erikstad

Siri Lader Bruhn har vært initiativtager og ansvarlig for etablering av e-sport-tilbudet i klubben og Mathias Markanovic er den første ungdomsrepresentanten i hovedstyret. I tillegg er Espen Erikstad valgt inn som representant for den populære parasportgruppen (tidligere allsporten) i klubben.

Styreleder Anders Bakken ønsker de nye medlemmene velkommen og ser fram til et godt samarbeid i året som kommer. At vi nå både har en egen ungdomsrepresentant i styret og en som skal representere en helt ny satsing på e-sport er en historisk milepæl i klubbens historie, sier Bakken.

Presentasjon av de nye styremedlemmene:

Siri Lader Bruhn

• aktiv i klubben siden 2013
  • medlem i håndballstyret i perioden 2015-2019
  • foreldrekontakt for håndball G2006
  • hjelpetrener for håndball G2014
  • initiativtager og ansvarlig for etablering av e-sport-tilbudet i klubben.

Til daglig jobber Bruhn som seniorrådgiver i Norges forskingsråd med blant annet forskningsdata, forskningsinfrastruktur og åpen forskning.

Mathias Markanovic

• 19 år gammel og ungdomsrepresentant i styret
  • har spilt fotball i klubben i 14 år
  • har vært trener på Nordstrand IF sin fotballskole
  • deltidsjobb på Piece of Cake

Til daglig studerer Markanovic juss ved det juridiske fakultet, Universitetet i Oslo.

Espen Erikstad

• leder Nordstrand IF Parasport (tidligere Allsport)
  • har tre barn som er aktive i klubben
  • to år i hovedstyret til Nordstrand IF

Jobber til daglig som COO i Norigin Media og har en bachelor i IT og Økonomi fra Nord Universitetet.

Vi gratulerer!