Damelagene tar juleferie på topp!

Publisert 19.12.2016 kl.20.27

Det ble storseier for K5 i årets siste kamp som ble spilt i den midlertidige hallen sent i går kveld. Da ligger klubbens damelag på topp både i 4., 5. og 6. divisjon.

Damelagene tar juleferie på topp!
Et knippe jenter som kan ta juleferie med god samvittighet etter seier over Parkveien.

Nordstrand 2 - Parkveien 38-24
Gårsdagen bød på en hyggelig hallavslutningsfest i den eksisterende Nordstrandhallen, samtidig som det var åpningsdagen for den nye midlertidige hallen. Damer 5. divisjon skulle spille kveldens og årets siste kamp og var mer enn klare for revansj etter Parkveiens seier 28-24 i sesongens første oppgjør. Hallfest, felles middag og et EM-gull på TV i kafeen viste seg å være topp opplading til kamp. Vi kom raskt ovenpå og ledet 9-4 og 12-5 og kunne gå til pause med 22-13 ledelse. Den andre omgangen fortsatte som den første og vi gikk seirende av banen med 38-24.

Med det tar K5 juleferie på toppen av tabellen, men med en og to flere kamper spilt en de to neste lagene. Neste kamp er mot tabelltreer Oslostudentene som spilles søndag 15. januar kl 19.15 på Niffen.

4. divisjon
I K4 ligger vi reelt øverst på tabellen men det er noen lag som puster oss i nakken. Stabæk ligger tre poeng bak og Vollen 4. Neste kamp er mot Lommedalen og spilles søndag 8. januar kl 17.00 i Bjørnholthallen.

6. divisjon
Jenter 18 sitt lag i K6 gjør det også godt og ligger på topp med 11 poeng, med OIS på samme poengsum. Bækkelaget ligger på tredjeplass ett poeng bak.

To lag rykker opp fra både 4., 5. og 6. divisjon så vi har en spennende våresong i vente.

Tabell K4
Tabell K5
Tabell K6

Vi vil takke alle spillere, trenere, foresatte, supportere og sponsorer for at dere heier på oss, og ønsker dere alle en riktig god jul!

2thea

Thea hadde en fantastisk K5-kamp med sine 20 redninger, inludert 3 straffer

2hallen

Det var lyst og fint og god temperatur i den midlertidige hånballarenaen

tattoo3

Fortsatt litt igjen av den flotte ansiktsmalingen jenten fikk gjort på Hallavslutningen før kampen.

Følg oss gjerne på Facebook og Instagram;
Nordstrand IF Håndball Damer / nordstrandhandball_damer