Camp Nordstrand i sommerferien

Publisert 14.05.2021 kl.13.49

Velg mellom mange aktiviteter fordelt på fire uker!

Camp Nordstrand i sommerferien

Vi satser nok en gang stort på Camp Nordstrand i sommerferien! Velg mellom ulike aktiviteter i fire forskjellige uker.
Prisen for én Camp er 2000,-.
Ved påmelding utover en uke, vil prisen være 1500,- per Camp. Dette gjelder også husstanden, så kun barn nr én betaler full pris.
Nordstrand IF tar selvsagt hensyn til enhver tids gjeldende smittevernsregler. Ta derfor forbehold om mulig avlysning eller endring i opplegg.
PÅMELDING TIL ALLE CAMPENE

Camp Nordstrand Fotball
Campene, tidligere kalt Fotballskolen, er kjent som store høydepunkter i sommerferien. De vil finne sted på Niffen. Her skapes unik kontakt med klubbens eldre trenere og spillere. Barna får utfolde seg i variert aktivitet fra klokka ni om morgenen til tre om ettermiddagen. Storstua varter opp med lunsjpakke hver dag.
For barn født 2014-2010: uke 25, 26 og 32

Camp Nordstrand Håndball
Campene, tidligere kalt Håndballskolen, er kjent som store høydepunkter i sommerferien. De vil finne sted i Nordstrand Arena. Her skapes unik kontakt med klubbens eldre trenere og spillere. Barna får utfolde seg i variert aktivitet fra klokka ni om morgenen til tre om ettermiddagen. Storstua varter opp med lunsjpakke hver dag.
For barn født 2014-2010: uke 25, 26, 31 og 32

Fotballakademi
Fotballakademiet er for gutter og jenter født 2010-2007 og vil foregå på Hallager i uke 25 (5 dager), 26 (3 dager) og 32 (5 dager). Her vil barna og ungdommene få et kortere og mer spisset tilbud av noen av våre aller dyktigste trenere. Hver enkelt må selv ta med lunsj. Etter stor interesse i fjor øker vi tilbudet til fem dager i to av ukene.

Håndballakademi
Håndballakademiet er for gutter og jenter født 2010-2007 og vil foregå mandag-onsdag i uke 25, 26 og 32. Her vil barna og ungdommene få et kortere og mer spisset tilbud av noen av våre aller dyktigste trenere. Hver enkelt må selv ta med lunsj. Dagene vil foregå fra 11:00-14:00.

Camp Nordstrand E-sport
E-sport-gruppa vil holde til i store møtelokaler inne i Nordstrand Arena i uke 25 og 32. Gruppa vil ha en treningsøkt hver formiddag enten inne eller ute, i tillegg til en friere utetime hver ettermiddag. Aldersgrensa er 10-15 år. Aktuelle spill er Overwatch og Rocket League. Deltakerne får en lunsjpakke hver dag, inkludert i prisen. Vi tar forbehold om nok påmeldte og kompetente instruktører med tanke på gjennomføring.

Camp Nordstrand Ballidrett
Vi ønsker velkommen til våre yngste rekrutter, født 2016 og 2015 i uke 26 og 32.
En uke på ballidrett vil by på en trygg og leken tilnærming til klubbens to ballidretter – håndball og fotball. Gjennom leken ønsker vi å gi barnet idrettsglede og mestring av grunnleggende ferdigheter som koordinasjon, balanse, selvfølelse og trygghet med ball. Vi vil også gå små turer i nærområdet hver dag og legger opp til fri lek i skogen.
Deltakerne får en lunsjpakke hver dag, inkludert i prisen.

Camp 59° Nordstrand
Bor det en liten eventyrer i deg og du liker å være ute? Da er disse ukene perfekte for deg. Vi drar på turer i nærområdet og kanskje en lengre tur en dag.
Deltakerne får en lunsjpakke hver dag, inkludert i prisen. Vi tar forbehold om nok påmeldte og kompetente instruktører med tanke på gjennomføring. Uke 25, 26, 31 og 32.

PÅMELDING TIL ALLE CAMPENE

For administrative spørsmål, ta kontakt med Simon Hansen. For sportslige spørsmål, ta kontakt med Madeleine Valø.

Ønsker du å jobbe som trener under Camp Nordstrand?
Send søknad for ønsket aktivitet med CV til Madeleine Valø ([email protected]) innen 1. mai.
* Damelaget i håndball har Camp Nordstrand som en del av sin dugnad. Det vil derfor være et begrenset antall plasser for instruktører på håndballcampene