Bronse i Makarska cup 2016

Publisert 03.07.2016 kl.14.04

Med bronsemedaljen trygt i lommen etter seier på straffekast i Makarska takker G99 for seg i Nordstrand IF.

Bronse i Makarska cup 2016

"Vemodig at denne gjengen har spilt sin siste kamp sammen, men veien går nå videre for alle gutta i nye klubber. Sesongen under ett har vært en kjempesuksess med seier i PW Cup og Bring-bronse som noen høydepunkter. En fantastisk foreldregruppe har gjort alle aktiviteter mulig med sin tilstedeværelse og økonomisk støtte, som til tider har vært betydelig. Et trenerteam med Jørn Rune, Petter og Mette som har tilført gutta mye selvtillit, håndballferdigheter, lagmoral og gode treningrutiner. Nå gjenstår det bare å takke gutta spesielt for alt dere har gitt oss av opplevelser og glede i håndballhaller, på turneringer og ikke minst, for å ha vært en super gjeng å ha med hit til Makarska."

Vidar Myrer

Klubben takker og gratulerer Team99 med en fantastisk reise i den blå-hvite drakten gjennom mange år. Vi ønsker dere alle lykke til videre!